Registreer nu voor de Pioneer Days!

wo 9 oktober 2013 @ 11.57u

Na 3 succesvolle edities, organiseert Exelirent op 6, 7 en 13 november voor de 3e keer de Pioneer Days. Ditmaal in De Vertrekhal te Rotterdam. De Pioneer Days zijn drie dagen vol kennis en inspiratie over merken, mobiel en trends en zijn een spinoff van het jaarcongres Marketing Pioneers. Registratie is gratis voor eindbeslissers uit het bedrijfsleven, marketeers en klanten / relaties van Exelirent. Er zijn per dag maximaal 40 plaatsen beschikbaar dus registreer snel.


BRAND PIONEERS
Brand Pioneers is een kennissessie voor (internationale) merkeigenaren en marketeers die klaar willen zijn voor de volgende stap in branding. Het centrale thema voor deze editie is "Brand Essence". Wat is de kern van een merk? Waar staat een merk eigenlijk voor? Sprekers van Verkade, Salesforce, Vodafone en Ecco geven antwoord op deze vragen. Deelnemers worden verzekerd van een interessant programma, een uitstekende mogelijkheid tot netwerken en een veelbelovende blik in de uitdagingen en kansen voor merken in de toekomst.

Bezoek de website van Panelteam voor meer informatie over het programma of de registratie.


MOBILE PIONEERS
Mobile Pioneers is een evenement voor beslissers en marketeers uit het bedrijfsleven die snel aan de slag willen met mobiel. Het thema van deze editie is 'mobile commerce'. Miljoenen Nederlanders kopen op dit moment al producten en diensten via smartphone of tablet. M-commerce lijkt daarom in navolging van e-commerce een mooie toekomst tegemoet te gaan. Sprekers van Rabobank, Fonq en Greetz vertellen over hun ervaringen en delen kennis over dit onderwerp. Wat zijn de belangrijkste trends en welke keuzes kun je maken? Mobile Pioneers is bedoeld voor beslissers die op zoek zijn naar antwoorden en de juiste strategie willen uitstippelen om optimaal in te spelen op deze groeiende markt.

Bezoek de website van Shareforce voor meer informatie over het programma of de registratie.


TREND PIONEERS
Trend Pioneers is een exclusieve kennis- & inspiratiesessie, waarbij de focus ligt op het toepassen van nieuwe technieken voor het verkrijgen van marketinginformatie. Informatie die bedrijven en organisaties helpt bij het nemen van de juiste beslissingen. Een nieuwe rol hierin spelen onder andere social media (monitoring en research), social data, klantpanels en communities. Wat kunnen we daadwerkelijk met deze bronnen van informatie? Trend Pioneers biedt cases uit de praktijk en experts op deze gebieden die hun ervaringen delen. Er zijn sprekers van Bol.com, Eneco, Samsung, Transavia en Volvo. Tevens is er voldoende ruimte om van gedachten te wisselen met de andere topmarketeers.

Bezoek de website van Multiscope voor meer informatie over het programma of de registratie.

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners