Gratis sessies over merken, data en mobiel!

vr 15 maart 2013 @ 14.50u

Op 9, 10 en 11 april organiseert Exelirent voor de derde keer de Pioneers Days. De Pioneer Days zijn drie dagen vol kennis en inspiratie over data, merken en mobiel en zijn een spinoff van het jaarcongres Marketing Pioneers. De Pioneer Days vinden plaats in Stadskasteel Oudaen te Utrecht. Registratie is gratis voor eindbeslissers uit het bedrijfsleven, marketeers en klanten / relaties van Exelirent. Er zijn maximaal 40 plaatsen beschikbaar dus registreer snel.

 

BRAND PIONEERS
Brand Pioneers is een kennissessie voor (internationale) merkeigenaren en marketeers die klaar willen zijn voor de volgende stap in branding. Ook deze editie zijn we er weer in geslaagd om een mooi programma samen te stellen, met sprekers van o.a. Samsung, Adobe en Saatchi & Saatchi. Het centrale thema voor deze editie is “the power of Brand Lovers”. Merken die er in slagen om een emotionele en intieme band op te bouwen met hun klanten presteren beter dan hun concurrenten. Maar hoe bereiken merken deze status en is dit voor ieder merk weggelegd?

Bezoek de website van Panelteam voor meer informatie over het programma of de registratie

DATA PIONEERS
Data Pioneers is een exclusieve kennis- & inspiratiesessie op het gebied van social media en big data. De focus van de middag ligt op het verkrijgen van marketinginformatie, nu en in de toekomst. Social media (research) en de toepassing van big data spelen hierbij een grote rol. We zijn allemaal nog aan het pionieren waar we naar toe willen met social media (research) en big data. Wat kunnen we er daadwerkelijk mee? Er zijn sprekers van onder andere Deloitte, KPN en ATOS. Tevens is er voldoende ruimte om van gedachten te wisselen met de andere topmarketeers.

Bezoek de website van Multiscope voor meer informatie over het programma of de registratie

MOBILE PIONEERS
Mobile Pioneers is een evenement voor beslissers en marketeers uit het bedrijfsleven die snel aan de slag willen met mobiele apps. Het thema van deze april editie is 'scoren met apps'. Sprekers van o.a. Nu.nl, Uber en NRC vertellen hoe je succesvol kunt zijn met apps. John Kivit (Shareforce) presenteert feiten, tips en tricks voor Appstores. Consumenten besteden zo'n twee uur per dag aan apps. Na verloop van tijd blijken zij echter slechts een handvol apps dagelijks te gebruiken. Hoe zorg je er voor dat je opvalt én succesvol bent in deze competitieve omgeving

Bezoek de website van Shareforce voor meer informatie over het programma of de registratie

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners