Bart Roozen

Multiscope

Bart Roozen is commercieel manager van Multiscope en stond aan de wieg van de social media research tool Momentum. In zijn presentatie gaat Bart in op de laatste trends, statistieken en cases op het gebied van social media. Multiscope gebruikt Momentum om social data om te zetten naar live marketinginformatie voor innovatieve marketeers.

Social media is een continu groeiende bron van consumentendata. Social media biedt ongekende mogelijkheden voor het verzamelen van marketinginformatie, het opbouwen van consumentenprofielen en het nog beter leren kennen van je doelgroep. Spontaan door consumenten gedeelde content is waardevoller, dieper en rijker aan informatie. Multiscope brengt structuur en overzicht aan in deze onuitputtelijke datastroom. Zo wordt het voor marketing beslissers een bron van marktkennis, nieuwe inzichten en ideeën.
 
In deze presentatie geeft Bart bezoekers van Marketing Pioneers inzicht in de veelbelovende toekomst  van realtime consumentendata & marktonderzoek. Zodat u met social media research het momentum kunt pakken in een steeds sneller veranderende wereld. 
  • 10:45 - 11:45

    Kickstart

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners