Sprekers

  • Ken Segall

    Ken Segall was twaalf jaar lang een prominent onderdeel van het vaste team van Apple oprichter Steve Jobs en creative director bij reclamebureau Chiat/Day. Segall was nauw betrokken bij de 'Think Different' campagne en zorgde voor de 'i' in de huidige Apple productlijn (iPhone, i

  • Robert Senior

    Robert Senior is CEO van Saatchi & Saatchi (EMEA) en de Saatchi & Saatchi Fallon Group (SSF). Hij werkt voor het bedrijf sinds 2007 en werd benoemd als voorzitter van de Worldwide Creative Board in 2010. Senior startte Fallon Londen in 1998 met vier andere patners. Samen bouwden

  • Judith Hordijk

    Judith Hordijk is marketing manager video on demand bij Pathé Thuis. Pathé Thuis brengt de bioscoop in je eigen huiskamer en laat je genieten van de beste en laatste films wanneer het jou uitkomt.  Binnen één jaar heeft Pathé een thuispubliek op w

  • Theo Toering

    Theo Toering is Marketing & Sales Manager voor het nieuwe zoutjesmerk Chio. In een hoogcompetitieve zoutjes categorie een nieuw merk lanceren was de uitdaging. In zijn presentatie zal hij deze uitdaging met jullie delen. Wat is er vol

  • Taco Carlier

    Taco Carlier (35) richtte in 2009, samen met zijn broer Ties, VANMOOF op. VANMOOF ontwerpt, ontwikkelt en verkoopt innovatieve stadsfietsen. Taco is een inspirerende ondernemer die juist kansen heeft ontdekt in de redelijk traditionele fietsen ma

  • Lars Smit

    Lars Smit is Marketing Coördinator bij de ANWB en gelooft net als zijn werkgever in een toekomst voor de elektrische auto. Maar onbekend maakt onbemind en dat geldt ook voor de 4 miljoen leden van de bond. Samen met collega Mark de Bruin stond hij voor de grote uitdaging om zo veel mogelijk

  • Bas Welling

    Bas Welling is mede-eigenaar en executive producer van Wefilm, een prijzenwinnende productiemaatschappij die zich richt op het ontwikkelen van filmcampagnes die niet opgedrongen worden, maar zo spraakmakend en relevant zijn dat de doelgroep het zelf deelt. Traditionele reclamecampagnes worden st

  • Valentijn Bras

    Valentijn Bras is mede-oprichter en directeur van Scoupy. Via het aanbieden van interessante kortingsacties via Scoupy krijgen MKB-, retail- en horeca-ondernemers meer klanten over de vloer. Met Scoupy kan de consument nieuwe locaties ontdekken, nieuwe ervaringen opdoen of met voordeel nieuwe pr

  • Slaven Mandic

    Slaven Mandic is Managing Director van online uitgeverij Wayne Parker Kent (WPK). In twee jaar tijd lanceerde WPK zes titels over de meest uiteenlopende onderwerpen, maar die allemaal te vangen zijn onder de noemers entertainment en inspiratie. Dat deze strategie zijn vruchten afwerpt blijkt nie

  • Jeroen de Bakker

    Jeroen de Bakker is co-founder van Lab1111 en is mede-initiatiefnemer van Boodschapp. Deze vernieuwende app maakt productinformatie transparant en helpt consumenten bij het maken van bewustere keuzes in de supermarkt.  Boodschapp is een onafhankelijke dienst die inzicht geeft in de

  • Martin Boschhuizen

    Martin werkt sinds 2010 bij fotoboekspecialist Albelli. Als CRM Manager is hij verantwoordelijk voor de omzet van bestaande klanten in Europa en het optimaliseren van de klantervaring. Albelli is actief in 8 Europese landen en is in d

  • Sonja Loth

    Sonja Loth heeft ruim 14 jaar ervaring in digitale en social media marketing. Met Social Inc. maakt ze A-merken als KPN, ABN AMRO, Natuurmonumenten, Dr. Oetker en Eneco succesvol met social media en social business. De speeltijd voor merken op social media is voorbij. De consument eist

  • Wout Withagen

    Wout Withagen is algemeen directeur bij internetbureau Freshheads. Het bureau bedenkt, ontwerpt en ontwikkelt online applicaties. De afgelopen jaren is Freshheads uitgegroeid tot één van de top tien internetbureaus van Nederland (Emerce 100) en werkt onder andere voor Randstad, Phi

  • Bart Roozen

    Bart Roozen is commercieel manager van Multiscope en stond aan de wieg van de social media research tool Momentum. In zijn presentatie gaat Bart in op de laatste trends, statistieken en cases op het gebied van social media. Multiscope gebruikt Momentum om social data om te zetten naar live marke

  • John Kivit

    John Kivit is op 31 januari dagvoorzitter van Marketing Pioneers. Hij is één van de initiatiefnemers van het congres en sinds de start ook verantwoordelijk voor de organisatie van Marketing Pioneers. John is daarnaast oprichter en grootaandeelhouder van Exelirent.

  • Klaas Weima

    Klaas Weima (1976) is oprichter en managing director van Energize. Energize is een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie en helpt merken met het genereren van verdiende aandacht. Energize is gevestigd in Amsterdam en Shanghai.

  • Nalden

    Mede-oprichter van Wetransfer & Present Plus. Stimuleert creativiteit met Kuvva en houdt er van om anderen hun eigen kansen te laten ontdekken. Taxi chauffeur in het weekend.

  • Vodafone Firestarters

    Firestarters support Nederlandse initiatieven die een nieuw geluid laten horen en daarmee een verandering te weeg brengen wat ons land verder helpt, in welke vorm en in welke industrie dan ook.   Vodafone w

  • DJ Eno-C

    Tijdens Marketing PIoneers is ENO-C onze huis DJ. Van vroeg in de ochtend tot laat in de avond zorgt Nathalie Enochina tijdens het evenement voor de juiste sfeer en energie.  De van oorsprong Nederlandse Nathalie begon haar nog steeds succesvolle internationale modellen carri&egrav

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners