Lars Smit

ANWB

Lars Smit is Marketing Coördinator bij de ANWB en gelooft net als zijn werkgever in een toekomst voor de elektrische auto. Maar onbekend maakt onbemind en dat geldt ook voor de 4 miljoen leden van de bond. Samen met collega Mark de Bruin stond hij voor de grote uitdaging om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met het fenomeen elektrisch. Daarop organiseerden zij ‘De Grootste Elektrische Proefrit van Nederland’, een succesverhaal! In de presentatie laten zij zien hoe deze proefrit echt groots werd. Wat was er voor nodig? En wat waren de resultaten?

Storytelling in zijn puurste vorm: beleven, ervaren en vertellen, dat is wat de ANWB en haar leden het afgelopen half jaar deden. Met iedere week twaalf leden in twaalf beschikbare auto’s en een bijgeleverde smartphone vereeuwigden zij hun belevenissen en proefrijders op het internet. Vervolgens deelden zij die beelden en ervaringen met hun eigen netwerk, en daar ook weer het netwerk van, etc. Zowel in ‘real life’ als op Social Media. Op die manier heeft de ANWB een heuse ‘olievlek’ op gebied van elektrisch rijden gecreëerd.
  • 12:30 - 13:30

    Multiscope PEP Talks (Pioneer Elevator Pitch)

    Voor Marketing Pioneers die een plaats in de spotlight verdienen door een vernieuwend idee, concept of bedrijf. Vijf vernieuwers presenteren kort en krachtig (Pecha Kucha stijl) en de beste presentatie wordt beloond met een aanmoedigingsprijs van € 2.500.

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners