Valentijn Bras

Scoupy

Valentijn Bras is mede-oprichter en directeur van Scoupy. Via het aanbieden van interessante kortingsacties via Scoupy krijgen MKB-, retail- en horeca-ondernemers meer klanten over de vloer. Met Scoupy kan de consument nieuwe locaties ontdekken, nieuwe ervaringen opdoen of met voordeel nieuwe producten proberen. Korting uitdelen is niet het doel, maar het middel om consument en ondernemer bij elkaar te brengen. 

De gratis Scoupy-app biedt consumenten toegang tot 3000 kortingsacties van 2000 locaties, zoals winkels, horeca en vrijetijdsbesteding. Sinds de lancering in oktober 2011 is de app voor iPhone- en Android-smartphones meer dan 200.000 keer gedownload. Met inmiddels 25 medewerkers wordt vanuit Amstelveen hard gewerkt aan het succesvol uitbouwen van dit concept en het aansluiten van duizenden MKB-ondernemers, retailorganisaties en vrijetijdsbestedingen. 
 
Scoupy is in augustus 2011 opgericht door de media-ondernemers Olivier Slot, Pierre Karsten en Valentijn Bras. Sinds maart 2012 participeert ook GFP producties, o.a. uitgever van de Nationale Postcode Loterij Voordeelagenda, in Scoupy. PostNL-dochter Netwerk VSP heeft sinds begin september 2012 een minderheidsbelang van 30% in Scoupy. SanomaVentures, eigendom van Sanoma Media, is in oktober 2012 eveneens als investeerder toegetreden. Valentijn neemt met de mogelijkheden van SCOUPY mede-ondernemers mee op reis naar SoLoMo: Social, Local, Mobile. 
  • 12:30 - 13:30

    Multiscope PEP Talks (Pioneer Elevator Pitch)

    Voor Marketing Pioneers die een plaats in de spotlight verdienen door een vernieuwend idee, concept of bedrijf. Vijf vernieuwers presenteren kort en krachtig (Pecha Kucha stijl) en de beste presentatie wordt beloond met een aanmoedigingsprijs van € 2.500.

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners