Jeroen de Bakker

Boodschapp

Jeroen de Bakker is co-founder van Lab1111 en is mede-initiatiefnemer van Boodschapp. Deze vernieuwende app maakt productinformatie transparant en helpt consumenten bij het maken van bewustere keuzes in de supermarkt. 

Boodschapp is een onafhankelijke dienst die inzicht geeft in de samenstelling van duizenden voedingsmiddelen bij -vooralsnog- AH, C1000 en Jumbo. De camera van een smartphone scant de streepjescode en de dienst toont -als enige in Nederland- een waardering en ranking van het product met cijfers en kleuren. Daarnaast geeft Boodschapp inzicht in prijsniveaus.
 
Jeroen de Bakker is verder co-founder van het merkstrategische mediabureau BrandWebbing en adviseert samen met Mary Hoogerbrugge -onder de naam Brand Programming- adverteerders op het gebied van merkstrategie, interactiviteit en innovatie. Hij spreekt geregeld op congressen, geeft les op diverse universiteiten & hogescholen en publiceert in diverse media over merken, media & technologie.
  • 12:30 - 13:30

    Multiscope PEP Talks (Pioneer Elevator Pitch)

    Voor Marketing Pioneers die een plaats in de spotlight verdienen door een vernieuwend idee, concept of bedrijf. Vijf vernieuwers presenteren kort en krachtig (Pecha Kucha stijl) en de beste presentatie wordt beloond met een aanmoedigingsprijs van € 2.500.

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners