Theo Toering

Chio

Theo Toering is Marketing & Sales Manager voor het nieuwe zoutjesmerk Chio. In een hoogcompetitieve zoutjes categorie een nieuw merk lanceren was de uitdaging. In zijn presentatie zal hij deze uitdaging met jullie delen. Wat is er volgens hem nodig om succesvol een nieuw merk in Nederland te lanceren? Welke kritische succesfactoren zijn een must om ambitie door te vertalen naar realiteit?

Halverwege 2011 lanceerde Intersnack het nieuwe zoutjesmerk Chio op de Nederlandse markt. Met 12 nieuwe zoutjes wist het merk binnen afzienbare tijd schapposities te verwerven en de consument te verrassen. Deze merklancering is in 2012 bekroond met acht retail & consumenten prijzen voor beste merkintroductie binnen de FMCG markt.

  • 14:00 - 15:00

    Nederlandse sprekers

    Drie topsprekers van Nederlandse bodem inspireren in korte presentaties van ieder 20 minuten.

Nieuwsbrief

Ben jij een marketing pioneer? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Hoofdsponsors

Participanten

Service partners

Media partners